Stichting Ave

Woongroep voor jong volwassenen met autisme en verstandelijke beperking

Sponsoren

Onderstaande sponsoren hebben een bijdrage geleverd aan de totstandkoming van ons wooninitiatief..

Onze hartelijke dank daarvoor!!

VSBfonds ondersteunt initiatieven van en voor iedereen die actief wil meedoen aan de samenleving. In de vorm van donaties, praktische kennis en netwerken. Het fonds wil bijdragen aan de zelfredzaamheid en samenredzaamheid in ons land. Door sociale en culturele projecten te steunen en door studiebeurzen te verstrekken. Zodat iedereen zijn of haar plek krijgt in onze diverse samenleving en kan groeien, leren en leven met én dankzij elkaar. Vandaar het motto van het fonds: ‘Iedereen doet mee’.

NCT Groep heeft Stichting Ave mogen verrassen met een bijdrage aan het nieuwe domoticasysteem.

Stichting Ave werd al voor het tweede jaar op een rij door hen financieel ondersteund!

Solidariteitsbijdrage van de gezamenlijke religieuzen in Nederland via KNR - Projecten in Nederland (PIN).